1403/2/28 ایران

خبر قبلی

رضایت وزیر کار از میزان سودآوردی و درآمد فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۲

خبر بعدی

آغاز به کار اولین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته شهر آفتاب ۱۴۰۲
/۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۸
news-59b3d48253.jpg
فولاد توسعه خط 2 مترو اصفهان با ریل ذوب آهن اصفهان

مصادف با میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، دستگاه حفار مکانیزه (TBM ) تونل خط 2 مترو اصفهان به ایستگاه میدان امام حسین که ازجمله میادین کلیدی و گره‌های ترافیکی شهر اصفهان است، رسید. در این راستا آیینی در روز سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن ماه در محل ایستگاه مترو امام حسین (خط 2) برگزار شد.  

به گزارش فولادخبر به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان؛ علی نصیری معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان در این خصوص گفت: ذوب آهن اصفهان به‌عنوان تنها تولید کننده ریل در غرب آسیا جزء لیست خرید سازمان‌های قطار شهری کشور قرار گرفته  و آمادگی کامل خود را برای تامین ریل مورد نیاز کلیه متروهای کشور اعلام کرده است و هم‌اکنون قطارهای شهری کشور ازجمله تهران، تبریز، مشهد و اصفهان در مجموع 13 هزار تن ریل مورد نیاز خود را از ذوب آهن اصفهان خریداری کردند که حدود 11 هزار تن آن تحویل داده شده و  مذاکرات برای خرید پارت‌های ریل بعدی نیز در حال انجام است.

معاون بازرگانی ذوب آهن اظهار داشت: سازمان قطار شهری اصفهان نیز بعد از تجربه موفق خرید ریل مترو بهارستان از ذوب آهن، در دومین اقدام توسعه‌ای خود 2500 تن ریل 54E1 برای خط 2 مترو اصفهان از این مجتمع عظیم صنعتی خریداری کرده است.

وی اضافه کرد: از این میزان ریل تحویل داده شده به مترو اصفهان، 100 تن سهم ریل سخت است که به‌جای واردات، از ریل ملی ذوب آهن اصفهان تامین شده است.

 

خبرهای مرتبط

نظرات

دیدگاهی برای این خبر ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه