• ایران
  • 1403/6/29

خبر قبلی

سود ۴۳۰ میلیون دلاری «ومعادن» در سال ۱۴۰۲
۲۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۲
news-15e9c43a97.jpg
فولاد طرح شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان پروژه برتر بهره‌وری کشور شد

پروژه بهینه‌سازی سیستم coldflare با هدف جلوگیری از انتشار آلایندگی و کاهش مصرف گاز از سوی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در دهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران  به عنوان پروژه برتر در زمینه بهبود و بهره‌وری معرفی شد.

طرح شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان پروژه برتر بهره‌وری کشور شد

به گزارش فولادخبر به نقل از چیلان، دهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران به همت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و به‌ منظور ایجاد چارچوب جامع و یکپارچه با هدف سازمان‌دهی فعالیت‌های مرتبط با ارتقای بهره‌وری، تشویق بنگاه‌ها برای بهبود مستمر، ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربه‌های موفق در زمینه بهره‌وری و معرفی شرکت‌های برتر در سالن همایش‌های بین‌المللی ارم برگزار شد.

در دهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران پروژه بهینه سازی سیستم coldflare با هدف جلوگیری از انتشار آلایندگی و کاهش مصرف گاز از سوی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان به عنوان پروژه برتر در زمینه بهبود و بهره‌وری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

ایمیدرو در این دهه‌ اخیر به‌ منظور دستیابی به اهداف ترسیمی و همچنین پیاده‌سازی استراتژی ارتقای بهره‌وری، هم‌افزایی و رقابت‌پذیری بخش معدن و صنایع معدنی و تبادل تجارب موفق بنگاه‏‌ها در زمینه بهبود بهره‌وری، اقدام به دریافت پروژه‌های انجام شده مرتبط در شرکت‌ها می‌کند تا ضمن ارزیابی، انتخاب و تقدیر از پروژه‌های برتر، امکان الگوبرداری سایر شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی را فراهم سازد.

گفتنی‌ست نگاه دانش بنیان و اهمیت دادن به ایده های خلاقانه برخواسته از سازمان در شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان نوید دهنده موفقیت و پیشرفت روزافزون در تولید رقابتی آهن اسفنجی در کشور با نگاه بهره وری و کاهش هزینه های تولید است.

 

خبرهای مرتبط

نظرات

دیدگاهی برای این خبر ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

news
جای تبلیغات شما اینجاست
news
جای تبلیغات شما اینجاست
news
جای تبلیغات شما اینجاست
news
جای تبلیغات شما اینجاست
news
جای تبلیغات شما اینجاست
news
جای تبلیغات شما اینجاست