• ایران
  • 1403/6/26

خبر قبلی

رشد ۱۳درصدی معدن در گرو بهره‌‏‌وری
۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۸

خبر بعدی

فولاد هرمزگان به عنوان واحد منتخب معرفی شد
/۱۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
news-c3b75535da.jpg
فولاد مجمع عمومی فولاد مبارکه برگزار می‌شود

مجمع عمومی فولاد مبارکه برگزار می شود شرکت فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) در نظر دارد مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت را در روز شنبه 30 تیرماه برگزار کند.

به گزارش فولادخبر به نقل از شهر بورس، شرکت فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با درج اطلاعیه‌ای در کدال از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10:00 روز شنبه مورخ 1403/04/30 در استان اصفهان، شهر اصفهان به آدرس سپاهان شهر-بلوار غدير بلوار قائم جنوبی جنب دانشگاه اشرفي اصفهانی سالن اجتماعات ساختمان نگين نقش جهان برگزار می‌گردد حضور به هم رسانند.

دستورات این جلسه عبارتند از:

استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی.

تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1402/12/29

انتخاب حسابرس و بازرس قانونی 

انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار 

تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره

تعیین پاداش هیئت مدیره

سهامداران حقيقی می‌توانند شخصاً يا از طريق وکيل با ارائه وکالتنامه رسمی يا قائم مقام قانوني شخص حقيقی صاحب سهم با همراه داشتن اصل شناسنامه يا کارت ملي از ساعت 09:00 صبح همان روز در محل برگزاری مجمع، برگه ورود دريافت نمايند. سهامداران محترم حقوقی و يا نمايندگان آنان، معرفی نامه خود را حداکثر تا دو روز قبل از برگزاری مجمع از طريق نمابر يا پست الکترونيک ذيل ارسال و از ساعت 09:00 صبح روز برگزاری مجمع نسبت به ارائه اصل معرفی نامه با امضاي صاحبان امضاي مجاز شخص حقوقی، اصل وکالتنامه رسمی و اصل کارت ملی اقدام و برگه ورود دريافت نمايند. (توجه: درج شناسه ملی، شماره ثبت سهامدار حقوقی، همچنين کدملی، شماره شناسنامه، نام پدر و تاريخ تولد نماينده معرفی شده در معرفي نامه ارسالی الزامی می باشد.) همچنين امکان مشاهده همزمان مجمع از طريق مراجعه به سايت شرکت به آدرس www.msc.ir برای سهامداران گرامی فراهم می باشد.

خبرهای مرتبط

نظرات

دیدگاهی برای این خبر ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

news
جای تبلیغات شما اینجاست
news
جای تبلیغات شما اینجاست
news
جای تبلیغات شما اینجاست
news
جای تبلیغات شما اینجاست
news
جای تبلیغات شما اینجاست
news
جای تبلیغات شما اینجاست